sesong- produkter
helte- produkter
den nye strategien
grandiosa
stabbur-makrell
toro
nora
idun
bigone
nugatti
FUN Light
leverpostei
mr.lee
FUN Light
HELTEPRODUKT - FUN Light
KATEGORI-INNSIKT
salgs-utvikling
SUKSESS- HISTORIER
markeds- andel
mersalg ideer
 kan deles med kunde for selger
MEDIA I PERIODEN
årets smak evaluering
nyheter b2 2025
butikk- MATERIELL
palle- oversikt
Kategoriinnsikt​
Man ser en tydelig vridning mot sukkerfri saft i markedet – og her er FUN Light en klar markedsleder!​
Prøving av nyheter driver veksten og bidrar til mer enn 20% av salget i både verdi og enheter
Forbrukerinnsikt
Forbruker er primært voksne i alderen 20-40 år
Forbruker aksepterer bruk av kunstig søtstoff for å begrense sukkerinntaket for seg og familien (hvis de har barn)
shopperinnsikt
Når og hvor: i hverdagen som kos eller for å tilfredsstille søtsuget, og som tørstedrikk på sommerstid. I sommerhalvåret er iste noe forbruker kjøper i tillegg til tradisjonell frukt- og bærsaft
Shopper søker aktivt etter nyheter i kategorien​
FUN Light - kategori, Shopper & Forbruker innsikt