sesong- produkter
helte- produkter
den nye strategien
grandiosa
stabbur-makrell
toro
nora
idun
bigone
nugatti
FUN Light
leverpostei
mr.lee
grandiosa
HELTEPRODUKT - grandiosa
KATEGORI-INNSIKT
salgs-utvikling
Pizza bærekraft
picos i 
pizza
SUKSESS- HISTORIER
markeds- andel
mersalg ideer
 kan deles med kunde for selger
MEDIA I PERIODEN
butikk- MATERIELL
Gode rutiner -> bedre varetrykk -> økt salg Gjennomsnittlig vekst for prosjekt - butikker >10 % vs kjede totalt
Testen ble kjørt i 8 butikker som tilsammen oppnådde en gjennom-snittlig vekst i testperioden på +10% sammenlignet med KIWI totalt – dvs. her ligger et potensial på 54 MNOK for KIWI alene!
PIZZAINNSIKT - FRYSEPROSJEKT
pizzaiNNSIKT
varehåndtering
fryseprosjekt