sesong- produkter
helte- produkter
den nye strategien
god start
høst
sommer
vinter & påske
skolestart
jul
god start
sesong - godstart
Stabbur-makrell
vossafår
leverpostei
toro suppe
frokostblanding
snacking
Frokostblanding - Våre 2 merkevarer Nøkkelhullsmerkede Havrefras får toppkarakter av norske ernærings-fysiologer som et av de sunneste alternativene i kategorien* Shopper velger Havrefras først og fremst på grunn av smak, helse og det lave innholdet av sukker – og det er dermed et perfekt produkt for hele familien! Produktet har et sterkt verdibidrag i kategorien og en relativt lojal brukergruppe Bare Bra har etablert seg som et merkebehov og er tydelig forbundet med sunnhet – en trend som har gitt ny liv til kategorien Den bestselgende sunne granolaen – en sterk volumdrager Bare Bra er det granolamerket som har størst evne til å konvertere førstegangskjøpere til 
flergangskjøpere** * Fordi den har lavt sukkerinnhold og høy andel fullkorn . **Kilde: Forbruker & Media Q3 2021
BARNEVENNLIG
SUNT & GODT
frokostblanding i ulike segmenter
frokostblanding
KATEGORI-INNSIKT
salgs-utvikling
markeds- andel
mersalg ideer
palle- oversikt