sesong- produkter
helte- produkter
den nye strategien
god start
høst
sommer
vinter & påske
skolestart
jul
god start
sesong - godstart
Stabbur-makrell
vossafår
leverpostei
toro suppe
frokostblanding
snacking
Bare Bra har en tydelig posisjon innen sunn granola og har etablert seg som et merkebehov Vinner stadig sunnhetstester av frokostblandinger. Ble senest i sept 2020 kåret til det sunneste alternativet i hylla av ernæringsfysiologer i en sak på db.no Bestselgende sunne granolamerket Bestselgeren Bare Bra Hasselnøtt & Kokos er prispresset og drar store volum Øvrig portefølje bidrar med bredde og verdi i kategorien Bare Bra utfordres kraftig av Synnøve, som trekker mye volum med 1/3-paller på gulv i en tydelig impulskategori Vi må ha fokus på posisjonen vår innen granola og sikre oss impulskjøpet Vi har «bedre» produkter og en mer attraktiv pris for forbruker
Grunnlisting til Bare Bra driver vekst
bare bra innsikt
bare bra
musli
granola
familie
frokostblanding
KATEGORI-INNSIKT
salgs-utvikling
markeds- andel
mersalg ideer
palle- oversikt