sesong- produkter
helte- produkter
den nye strategien
god start
høst
sommer
vinter & påske
skolestart
jul
skolestart
sesong - skolestart
stabbur-makrell
frokostblanding
nora
toro rik
leverpostei FERSK
MR. LEE
nugatti
Treffer blink på de viktigste driverne i kategorien– sunnhet og god smak! De ulike smaksvariantene under Bare Bra treffer ulike brukergrupper bare bra
Preget av store formater fra 
AXA og PL. Smaker som oppfattes som kjedelige. Stort potensial for produkter med mer spennende
smak og mindre format. MÜSLI
Størst vekst, som drives av to sterke trender: Sunnhet og Ærlig nytelse. DV: Bare Bra og Cruesli granola
Sterk trend i utlandet (både på stor-og småforpakning), med stort vekstpotensial i Norge. Treffer på sunnhetstrenden. DV: Bare Bra grøt
Frokostblandinger er delt opp i ulike segmenter 
som alle spiller en ulik rolle i hyllen
bare bra
musli
granola
grøt
frokostblanding
frokostblanding
salgs-utvikling
markeds- andel
mersalg ideer
palle- oversikt
KATEGORI-INNSIKT