sesong- produkter
helte- produkter
den nye strategien
god start
høst
sommer
vinter & påske
skolestart
jul
vinter & påske
sesong - vinter & påske
FUN Light
toro SAUS
toro gryte
NUGATTI
IDUN
toro BAKE
TORO ovnsretter
TORO RIK
morsdagen
valentinesdagen
pannekakedagen
fastelavnsdagen
vaffeldagen
Ekstra eksponering på Extra Brånåsen gir 1,5X høyere salg! Salgseffekt av ekstraeksponeringer på Vaffelmixer KPI: TORO Vaffelmix ekstra eksponering
Vaffelsalget dobler seg i uke 8, med en liten eksponering (116,8% vekst mot snitt) I uke 12 så er salget 1,5X større med en stor ekstra eksponering og anledning (167,5% vekst mot snitt) Salget fortsetter i uke 13 (etter vaffeldagen 25 mars) Mersalg på totalt: 2.421NOK!
KATEGORI-INNSIKT
salgs-utvikling
mersalg ideer
SUKSESS- HISTORIER