sesong- produkter
helte- produkter
den nye strategien
god start
høst
sommer
vinter & påske
skolestart
jul
vinter & påske
sesong - vinter & påske
FUN Light
toro SAUS
toro gryte
NUGATTI
IDUN
toro BAKE
TORO ovnsretter
TORO RIK
KATEGORI-INNSIKT
salgs-utvikling
mersalg ideer
SUKSESS- HISTORIER
markeds- andel
idun innsikt i vinter & påske
IDUN
Sterk vekst på sukkerreduserte produkter! Idun UTS med tosifret vekst flere år på rad​ De små ketchup - og sennepsflaskene fra Idun har en robust emballasje og en størrelse som er perfekt til tur. De opplever derfor en salgsøkning på over 100% til påske Familiens førstevalg! 75% mener Idun er et merke som likes av alle i familien. Barnefamilier er heavy user i kategorien Bestselgerne fra IDUN, står for 7/10 solgte enheter i kategorien, og rullerer fort på gulv Salget av dressing skyter fart allerede fra uke 12 på gulv - derfor viktig å komme på gulv før sesongen er ordentlig i gang. Dressingpallene har mot sommersesongen den høyeste impulsgraden av OFNs paller!
Dressing som tilbehør handles på impuls i sesong, og må derfor være lett tilgjengelig for shopper i butikk Eksponeringer av tørt gjør det mulig å øke impulskjøpet 
i kategorien og drive veksten/verdibidraget for kjøpmann
palle- oversikt