sesong- produkter
helte- produkter
den nye strategien
VÅR VINNEROPPSKRIFT
Helteprodukter
Målsetninger
FOKUSOMRÅDER
OM strategien
SENTRALE PROSJEKTER
SENTRALE PROSJEKTER
Prosjektet Fuji faller innunder drive vekst med heltene i den nye strategien til OFN, og har som mål å forbedre fysisk tilgjengelighet av våre merkevarer. Utfallet av prosjektet er ikke én enkelt ting, men et sett med konkrete prosesser og arbeidsmetoder om hvordan vi skal samhandle bedre internt og med handelen. Målet er å skape enda bedre samarbeid og effekt hos handelen og i butikk. Metoden heter «perfect sales execution» og er utarbeidet av konsulentselskapet Bain. Første fase av prosjektet startet i januar 2024 og ble avsluttet i midten av april. Prosjektgruppen tok for seg profilhusene Kiwi, Rema, Coop Extra og Meny, og kategoriene middag, pizza og leverpostei. Prosjektet vil løpe til metodikken er fullt integrert i den daglige driften i OFN for alle profilhus og kategorier, og er forventet å pågå i rundt to år.
les mer 
om sentrale prosjekter på intranett
fuji
TailorMade
Grand Canyon
Fuji